Ännu mera snö?

Vad e det här??

Igår när vi åkte hem från mamma och pappa (Efter att ha tittat på tre filmer, ätit mat, fikat och diverse) så va det
-10grader. Nu när jag vaknar och tittar ut har det kommit jättemycket nysnö och på www.sn.se och på www.aftonbladet.se står det att det har blivit snökaos igen och att massa bilar har åkt av vägen. Fyy!!

Jaja, annars så e jag lite täppt i näsan... Nehe?? hehe.. Inget ovanligt direkt, men så e fallet. Men annars e läget under kontroll. Jobbar idag och imorgon. E inte så sugen att åka o jobba pga en lista som förstör massa i gruppen, men jag hoppas att det inblandade folket löser det där.

image529

Slänger med en bild på en supertrött Zelda. Min söta!

Postat av: natty

ja tiden kommer gå fort på nåt konstigt sätt ska du se! :D hoppas påsken har varit bra!

2008-03-25 @ 07:43:11
URL: http://natty,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0