Regnar

Idag e jag bättre i huvudet, tror jag...
Vaknade vid 8, gick och läste tidningen och kollade lite på nätet, sen satte jag på en film. Vid 10 så kom John Blund tillbaka, så jag lydde honom och somnade en stund, vaknade nu för en stund sen och det är faktiskt mycket bättre! Så skönt!!
Hoppas att det försvinner helt!



Lite så här har jag känt mig sista dagarna. Fast jag har ändå varit ute på språng som vanligt.
Igår när Darlingen spelade fotboll i Vrena så åkte jag o Zelda hem till Pernilla med familj på Rogsta ist.
Kvällen innan va jag o Darling inne på träffen och tittade på Sverige-Spanien. Jäkla otur med sista målet så Sverige torskade, men så kan det gå ibland. Annars så va det supernice stämning på träffen. Många gul-blåa tröjor=)

Idag kommer snubben som ska prata om köks-luckor. Får vi se va de blir me det sen.

Höres senare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0