Playa del sol

Jag ligger i nya sängen och tittar på Playa del sol.
Hehe en mycket bra serie=)

Idag när jag o Zelda va ute o gick lite i skogen så hittade vi en moppe. En skoter liknande sak. Jag ringde polisen och berättade att den ligger där, får gå dit sen igen och titta om de har varit och hämtat den.

Igårkväll va vi hemma hos Jenny o Jonas och Daniel och grillade. Korv och potatis blev det, gotte!
Kom väl hem efter midnatt någon gång.
Nu e darlingen iväg och jobbar. Så tråkigt när han jobbar, men antar att det behövs.

Jag och Zelda kanske ska ta en sväng bort mot mor o far.




En bild på mig o darlingen.

Postat av: Elena

Vad fina ni är! Jag gillar verkligen klänningen du har på dig. Riktigt söt.

2008-06-30 @ 19:45:00
URL: http://allt-och-ingenting.blogspot.com/
Postat av: Elena

Förresten... Playa del sol var väl ingen hit... ;)

Men det var väl nåt med serier som ändå fick mig att titta varje vecka... undrar vad...!?

2008-06-30 @ 19:47:03
URL: http://allt-och-ingenting.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0