Midsommar afton

Idag e det Midsommar afton, och jag har inte ont i huvudet. Hoppas verkligen att det håller i sig hela dagen!

Jag ska ta med mig mitt medicinskåp iaf, så ja snabbt kan ta något piller eller spray om det skulle behövas. Nu e man förberedd!

Igår som sagt, usch o fy. En av de sämre dagarna i mitt liv. Det va inte skoj alls! Visste inte var ja skulle ta vägen. Låg i sängen och vred och vände medans det kändes som att hela huvudet skulle sprängas. Zelda låg jämte och va jätte uttråkad. Usch stackars henne, men hon fick ju följa me mamma o pappa sen iaf.

55 dagar kvar tills bebisen ska komma ut. Gick in i v 33 igår. (32+1) så himla fort tiden går!!!

Ska väl ta o väga lite saker och skicka ut lite vinnarmail till folk som vunnit saker hos mig på tradera.

GLAD MIDSOMMAR!!



Vi kanske ska satsa på en sån här high-tech midsommarstång i år?=)

Postat av: Mamma

Det blir nog som vanligt, en väldigt vacker, traditionell midsommarstång!

Vi måste ju följa våra traditioner, eller hur?

Kram

2008-06-20 @ 12:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0