Kolmården!

Idag ska jag följa me min vän Jenny och hennes son Daniel till Kolmården.
Ska bli skojsigt! Jobbigt med alla backar som man måste gå upp och ner i bara, men det går få.

Vi e inte riktigt färdiga i sovrummet ännu, så bilder kommer när vi e helt klara. Så de e bara o hålla ut! det kommer det kommer! Köpte två blommor och snygga krukor igår iaf=) Alltid något.

Igår va vi ute i Jönis och bytte min lykta, det hade ju blivit ett stenskott på ena lyktan dagen innan, eller samma dag som besiktningen. Skooooj! Men nu e den fixad och fin iaf! Tog lite tid, men det löste sig. Efter det åkte vi hem till mor o far och grillade lite mat där.

Avslutade dagen med att köra in bror och några av hans polare till Nypan. (Perfekt med ett litet bidrag till, till bilbarnstolen=))

Nu e det dax o göra sig i ordning!
Ha en superb dag! Det ska jag ha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0