JAAAAAAAAAAA

Sverige vann med 2-0 mot Grekland i första EM matchen 2008. Woohooo!!!

Men det roligaste var att jag ligger på soffan hemma hos mor o far. Mamma sitter i sin fåtölj o pappa i sin. Zelda ligger på golvet. Plötsligt frågar mamma "Va e de där??" Jag tittar ner på soffan jämte mig och hittar en beige grej som e ungefär lika stor som ett stort moget blåbär... Jag pillar lite på det och så ser vi att det är en fästing! Den största fästingen som jag har sett i mitt liv!
Vi tar den med en servett och eldar upp den med ett "Poff". Haha, det va faktiskt ganska skoj! Alltså jag ser ju fästingar dagligen som vi plockar bort från Zelda, men den här va HUGE! hur stor som helst!!




Jag försökte lägga upp en bild på en fästing här, men det blev error tre ggr. Så nu struntar jag i det!
Om ni inte vet hur en fästing ser ut så kan ni söka på bilder på google=P.

Idag har vi satt upp två hyllor i vardagsrummet! Blev jättejättefint!! Satte även upp den nya hyllan i badrummet, även där ute e ja super nöjd!
Sen fick jag ett sånt riktigt tok-Sofia-ryck och städade massa o grejade. Tänkte att det rycket kanske kan fortsätta imorgon. Får se då. Har även fixat en pärm (Döpt till "the pärm") som jag satte in massa papper o grejer i.
(Vuxen poäng!!)

Åt supergod middag idag. Grillad kyckling med sallad (gurka, tomat, fetaost & oliver) och guacemole. Yaaamiie!!

Nehe, en film i sängen kanske, sen sova lite. Darlingen jobbar sista natten nu, sen e han ledig några dagar=)

 Sov gott!

Postat av: Anna

Jo du är mitt klister i Sörmland :) Som det stod på dörren "Sörmland i mitt hjärta" :D



Magen börjar ju bli stor stor nu!



Fint hår också :)

2008-06-11 @ 01:22:47
URL: http://toadanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0