Ikea igen

Jahaja, då blir det en tripp ner till Linköping idag igen.
Pernilla hade inte fått rätt delar till sin byrå hon köpte så vi åker ner igen.
Inte för att det gör så mycket=)

Gårdagen då. Joo, nu ska jag berätta, jag o bror min hade planerat att överraska mor o far, och det gjorde vi=) hehe.
Jag o Roffa hämtade mor o far vid 18.30. Eftersom att Robin o Sofie inte riktigt hade kommit fram till samlingspunkten då så fick jag åka runt lite inne i stan. Men sen kom vi fram iaf, vi hade bokat bord på Rhodos kl 19.00. så vi åt mat där och de drack lite alkohol. (Alla utom jag).
När de trodde att vi skulle åka hemåt så gick vi vidare till Röda kvarn, vi hade ju fixat så vi skulle gå på bio oxå.
Det va bara tre filmer som gick, så vi valde den svenska som heter VARG. Den va okej, fast lite konstig på slutet.

Vi lämnade Robin och Sofie i stan och åkte hem och hämtade Zelda. Sedan satt vi några timmar på verandan hemma hos mor o far.

Näääe, nu blir lilla jag strax hämtad!

Jaa, jag ska lägga ut en bild på hur jag ser ut i min nya hårfärg=)
Sen...=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0