Fredagen den 13e

Idag e det fredagen den 13e. Betyder det otur?
Jag tror personligen inte att det speciella datumet har något med otur att göra. Men man vet aldrig.

Idag tar Nyköpings skolor studenten. Det ska vi fira. Sofie, min brors flickvän är en av dem=)

Igårkväll så letade jag igenom massa av mina hyllor, men hittade inte vad jag sökte- ett par vita leggings. Sen efter en stund så ramlade poletten ner och jag kom på att jag visst råkade färga mina två vita par rosa i slutet på förra sommaren... hehe, så de e bara o göra sig i ordning och köra till Nyköping och köpa ett par nya.

Uppdatering kommer senare.
Ciao!

Postat av: Cherryskull

jo det är bra faktiskt=) har inte hänt några tråkigheter här inte!

2008-06-13 @ 17:11:10
URL: http://cherryskull88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0