Fortf sjuker

Ännu en dag har gått, och jag mår likadant som igår. Usssch e så trött på att ha ont i huvudet!

Jag ringde iaf till sjukvårdsrådgivningen idag, och de skickade mig vidare till förlossningen. Så jag ringde dit men fick prata med e undersköterska, så de skickade mig vidare till en barnmorska. (Älskar att bli runtskickad....!).
Barnmorskan skulle prata med doktorn och sen ringa upp mig, så när hon ringde upp efter någon halvtimme så sa hon att de gärna ville att ja skulle komma in till förlossningen och kollas.


Lagom när Darlingen kom hem så hade jag fått det beskedet, så en skapligt nervös darling och jag åkte in mot sjukhuset och förlossningen.
När vi kom in fick jag det rosa rummet och jag la mig på sängen där. De satte en ctg-kurva, tog urin-prov och blod-prov.
Bebisen va väldans livlig, väldigt bra sa barnmorskan Jessica som va hos oss.
Efter några timmar fick vi åka hemåt, med en ny sorts nässpray, och huvudvärken kvar.
De tror att jag kan ha urinvägsinfektion? E det därför jag har ont i huvudet???
Känns lite så där, men det blir nog bra. Ska in till BM imorgon igen och då får jag svar på alla prover.

Jag personligen tror att jag har åkt på bihåleinflammation. Det gör ont i pannan, runt ögonen, ögonen rinner och jag e helt igen täppt. Men det visar sig väl.

 Som bilden visar så är det runt ögonpartiet som "det onda" sätter sig.

Hoppas att jag blir frisk snart. Ska ju åka o hälsa på hos Karin i S-tälje i veckan, vill åka uppåt o se hur hon bor där uppe. Annars får vi skjuta upp det ÄNNU längre.

Appropå att skjuta upp, så köks- snubben fick skjutas upp igen.... Men han ska komma hit nån gång o prata köks-luckor me oss=)

Näääe ni, nu e det god natt. (Eller iaf lägga sig i sängen i några timmar o hoppas på att ja kan somna!)

Postat av: Carolina Christensen

Krya på dig tjejen! kramar om

2008-06-17 @ 07:53:59
URL: http://carrro.blogg.se/
Postat av: jag

Kan inte UVI orsaka mycket som man inte tror som förrviring ont på andra ställen och helt enkelt sänkt allmän tillstånd?

Hoppas du blir bra snart iaf.

2008-06-17 @ 21:36:22
Postat av: Pernilla

Hoppas du blir frisk snart så du kan njuta lite av din lediga tid! :) Krams!

2008-06-18 @ 09:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0