Bihåleinflammation

Jahaja, då har jag varit hos läkare och fått bekräftat bihåleinflammation. Sååå skoj!
Hoppas bara att min penicillinkur gör mig frisk. Ska äta piller 2 ggr/dagen i 10 dagar. Har precis ätit ett piller nu, så de e bara 19 piller kvar=P.

Jaaa, vad säger vi om matchen igår.... Inte bra alls. Nästan så de e pinsamt att va svensk. Tycker inte att nån alls va bra, det skulle va isaksson i mål isf.

Blir inget Södertälje idag. Dumt, men det kommer fler dagar.

Nu ska jag ta mig ett bad och sen ska ja o Zelda åka till mor o far o hjälpa dem att baka lite tills imorgon.

Midsommarafton imorgon ju, värst va tiden går! Nyss va det ju julafton o påsk.

Nehe, en alvedon kanske=/

Postat av: Lilla jag

Tråkigt o vara sjuk!

2008-06-19 @ 15:56:45
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0