Avlider!

Fyyyy!!
Gissa om den hemska huvudvärken kom tillbaka!
Sen jag kom hem vid ca 14.30, har jag legat i sängen.
Vilat och sovit. Usch o fy! Hela huvudet sprängs
. Alvedon funkar inte. Inget annat heller.
Eftersom att ja e gravid så e det bara alvedon som jag får äta av alla dessa värktabletter.
Svettas!

Stackars Zelda. Hon har inte fått gå ut sen darlingen åkte till jobbet. Men mamma o pappa kom o hämtade henne för ett tag sen, så hon får promenad och mat av dem. TACK! Sen får darlingen hämta henne när han slutar ikväll vid 22.30.

Näääe, det här e nog den värsta huvudvärken jag har haft i hela mitt liv.
Hoppas jag kan följa med o fira midsommar imorgon iaf.

Näää, bada. Kallt.
Sen sova igen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0