50 dagar kvar

Idag e det bara 50 dagar kvar tills bebisen ska komma ut. Det e ju inte spec många dagar!!

Ska bli kul o se hur den ser ut när den dyker ut=)

Idag e darlingen på nåt möte eller utbildning på jobbet, så jag o Zelda ska ut till Camillas stuga. Så det blir att åka lite båt=) Det tycker Zelda e skoj=) Blir nog lite bada för vovven oxå, jag ska nog inte bada, men tar med badkläder så får vi se va som händer.

I sovrummet har darlingen fått upp den där "easy cover" tapeten i nästan hela rummet, så när jag kommer hem sen blir det att måla. Köpte massa färg o grejer igår! Blir nog kanoners det här!

Lön e det idag oxå. Fick riktigt mycket fast jag kompade typ halva maj=) Hehe

Nääe, nu e de dax o gefahren!

Ha en bra dag!

Postat av: Lilla jag

Måla lugnt!

2008-06-25 @ 14:21:49
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0