Nybadad

Det e jag som e nybadad. Så skönt!! Min favvosyssla=)

Idag ska vi till BVC, ska titta så lilla älsklingen går upp i vikt som han ska o så=) Ska bli mysigt o träffa Ulla igen. Våran Barnsköterska.

Igår träffade vi Karin på stan, fick en söt gosedjurs sköldpadda, jättefin!! Tack Karin!! Får träffas snart igen!
Sen åkte vi ut till Rogsta och fick grillat vildsvin. Så himla gott!!!!
Vi va där ganska sent, kom väl hem vid 1 kanske. Oliwer va jätteduktig, fast alla skulle klappa på honom, han sov och sen ville han ha lite mat, inte skrika i onödan här inte!!

Näääe, nu e de lite mat, ska faktiskt äta resterna av vildsvinet nu, vi fick me oss det hem, tydligen så e Pernilla o Mats dåliga på att äta upp sina rester, och eftersom att darlingen avgudade maten, så fick vi me oss köttbitarna som va kvar. Trevligt!

Näääe, over and out.



En fin bild på min bror o min son

Postat av: Mamma och Mormor

Vilka fina pojkar!!!

2008-07-29 @ 12:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0