Chirre o dirre=)

De e de dax för nu, alltså chips och dip.
Nu e det mycket att träffa människor hit och dit, vilket e jätteskoj! Man e ju lite stolt över att visa upp min lilla guldklimp=)

Idag har vi varit hemma hos Oliwers gudmor. Jenny. Jonas och Daniel va oxå hemma. Skoj o träffa dem. De bjöd på lite lunch och fika, alltid trevligt=)

Nu e det iaf filmtajm. Oliwer har ätit och ligger och myser. Vi ska se på "Morgan Pålsson". Har hört massa bra om den=)

Kram på er

Postat av: Elena

Morgan Pålsson såg vi nyligen. Han är kul.

Jag hör av mig angående lunchen på torsdag. Jag ska ha ett samtal i Nyköping på förmiddagen, om det inte avbokas.

2008-07-21 @ 22:19:15
URL: http://allt-och-ingenting.blogspot.com/
Postat av: Elena

Jag ser att ni fastnade på bild alla tre. Synd att de skrivit fel datum. Hoppas det blir rätt i tidningen sen.

2008-07-22 @ 17:02:38
URL: http://allt-och-ingenting.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0