Titanic

image494

Vi ligger i sängen o tittar på Titanic=P, det va ganska längesen jag såg den, men den kan man se hur många ggr som helst!!! De har precis klivit på båten och e på väg mot USA. Mycket bra film=)

Idag har jag klarat av jobb-dag 5 i ordningen. Jag e tok trött!!!! Kompade ut vid 20.00. Åkte förbi Ica Kvantum och köpte lite apelsiner och passionsfrukt. Gjorde i ordning 6 st passionsfrukter och la mig i ett varmt skum-bad. Sååå skönt och välbehövligt!

Nu har jag gjort juice på apelsiner, grape och lite andra frukter. Gott! Älskar färsk juice!

image495


Nu ska jag återgå till filmen. Imorgon ska jag o Mamma gå på bio-ARN. ska bli skojsigt.

God natt=)

Postat av: Kitty

Gott med massa färskfrukt!
Vill också se den filmen...
Ha det bra!

2008-01-02 @ 12:58:24
URL: http://elinhellokitty.blogg.se
Postat av: Lilla jag

Jag, Carro, Elin, Mia o kanske Emil ska till Barca! I mars, gud va jag längtar!

2008-01-02 @ 23:03:00
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0