Linköping

Igår va vi nere i Linköping och hälsade på darlingens kusiner. Vi började med att äta jättegod pizza och gick sedan upp till deras lägenhet och spelade ett spel. "Bonde-spelet" Vi köpte det på Ö&B innan vi åkte ner. Det skulle ta 1,5-2 timmar, men vi slutade efter 6 timmar och då hade vi inte ens spelat klart.

Jag vann självklart=P. Jag hade mest pengar=)
Vi satt o pratade massa under tiden vi spelade och när vi kom hem o la oss i sängen va kl närmare 4.

Idag har jag o zelda varit ute i skogen o tränat lite och sen åkte vi en sväng till stan o köpte lite blommor.

Nu har vi tittat på lite Astrid Lindgren filmer, och fler ska det bli. Jag ska städa o plocka lite sen oxå.

Imorgon e de dax o jobba i igen. Sååå kul me förmiddag...... Två st, sen ledig igen=)

Höres


Tack till mamma o pappa som köpte en kartong me Marianne till mig på båten när de va på kryssning!

Postat av: Ylva o Adde

Trevligt att träffa er igen! Nästa gång blir det revansch! I ngt annat spel.....:)

Ylva o Adde

2008-01-14 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0