Värsta fina vädret!!

Idag e det lite mulet men ändå fint väder. Kanske kan gå ut en liten sväng idag=)

Igår blev jag lite rastlös så jag fick ett ryck och startade upp det nya stora akvariet. Nice blev det!
Åkte in till stan och köpte 10 nya tetror och 2 grodor. Alla de andra fiskarna fick oxå flytta, och de har överlevt hela högen=)

Jag e fortf förkyld och kommer va hemma från jobbet resten av helgen. Likabra att bli frisk på riktigt än att göra som jag brukar göra o springa runt på jobbet o snora o ha mig.

Bilder på nya akvariet kommer. I promise! Men inte i det här inlägget!

Ska jag va ärlig så har jag inte slutat ta kort överallt, men däremot har jag inte tömt mina kameror sen innan jul... Haha. Vilket damp ryck  jag har fått.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0