Tropicarium

Idag ska vi till Tropicarium=) Yeey! ska bli skojsigt!

Jag ska jobba två nätter nu. Så blir jag ledig onsdag-söndag. så nice me lite lång ledigt!

Helgen gick ganska snabbt o jobba. Fast det va väldans lite folk som reste.
Kompade ut igår vid 20. Åkte hem och tittade på "I en annan del av köping", wallander, tog ett bad och sen tittade jag på Sandor/Ida.
Nu tittar jag på 6 points. Behöver jag säga att jag älskar att se på film?=)

Snart e de dax för en IKEA-trip med Nettski. Ser jag fram emot. Får se när det blir bara. Får hitta något bra datum. eller hur Nettski???=)

Nu ska jag väcka min prins som ligger och sover och vi ska åka om en timma.

Återkommer kanske senare.

Ciao

Postat av: Elena

Hej! Jo, vi flyttar från Växjö för att komma lite närmre familjen, och så känns det inte som hämma här. Trivs inte riktigt i stan, trots att det är en fin stad. Ha det gott!

2008-02-04 @ 18:37:24
URL: http://elsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0