Tråkigt väder

Idag e det jättesupertråkigt väder ute!

Usch för regn!!!! Så det gör faktiskt inte så mycket att jag måste tillbringa dagen på flygplatsen hela dan.

Darlingen skulle fylla på sin mobil, men råkade skriva mitt nr, haha! Tackar;)

En kollega frågade mig vad jag skulle göra när jag e ledig onsdag och torsdag. Jag kom inte på nåt bra o säga alls, grejen e ju den att jag ska jobba förmiddag och börja 4.30 fre och sön och 4 (!!!!!) på lördag, så jag svarade att jag nog inte kommer kunna ha trevliga lediga dagar för jag bara kommer tänka på att ja ska börja så tidigt hela helgen.
Jag e en sån människa som man kan kalla RIKTIG kvällsperson! Kommer ihåg när jag va liten och jag och Elena sov över hos varann jämt. Hon vaknade alltid före mig=) hehe. Jag skulle önska att ja va morgonpigg, men det e nog lite svårt att göra nåt åt nu.

Fick hem ett paket från Haléns igår. Nice! en tunika, en singoalla top och en annan top. Riktigt snygga faktiskt! Nu ska det bara bli fint väder ute så man kan visa upp dem=)

Häromdagen fick vi inbjudningskort till min kusin Sannas bröllop. Ska bli skojsigt! Tack så mycket för inbjudan. Vi kommer! Jag ska skicka ett mail till dig ang det oxå.

2008 kommer att bli ett bra år.

Postat av: Kitty

ja 2008 kommer bli ett superbra år!

2008-02-27 @ 09:52:55
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0