Snöat

Idag har det snöat. Zelda fick gå ut själv en sväng och sprang runt lite, sen kom hon in igen. Annars har jag varit hos en jobbarpolare en stund och sen va jag o bror på stan. Jag köpte en stickad tröja och två t-shirts.

Vi va även och tankade bilen. Sååå billigt det har blivit! 12.49, fyyy!! Man har ju inte råd att åka bil snart!
Sköljde av bilen lite, så allt grått försvann iaf, förmodligen e den skitig igen eftersom att det har snöat och regnat, men jag tyckte att de va värt o lägga 30kr på att skölja av den lite. När det blir lite stabilare väder så får jag köra en riktig tvätt=)

Vi va hemma hos mamma o pappa en sväng och fick skinka och purjolökspaj. Mycket gott=)

Imorgon blir det lunch hos Pernilla och sen blir det att hålla tummarna så onyx vinner sin match.

Ciao 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0