Ska han slåss??

image512

Sitter och läser lite på sn.se och hittar den här bilden på min bror. Hmm.... Ser ut som att han inte e riktigt nöjd med det som dommaren säger till honom. Ska han börja slåss me honom? haha!

Onyx vann iaf matchen med 6-5 och är klara för spel i div 1 nästa säsong=)

Igår var jag o Darling hemma hos Pernilla och Mats och snackade massa skit och åt mat. Det va jättegott=) tackar vi för. Ni får komma o äta hos oss snart!
Sen åkte vi förbi den nyaste djuraffären i stan som tyligen har gått i konka eller nåt, det va iaf 50% på allt. Så vi passade på att köpa några fiskar. Det blev 28 neontetra och 3 st andra, för 90kr=) yeeey!! Älskar billigt!

Annars va jag o Zelda hemma hos mamma o pappa hela dan. Vi åt tacos och tittade på melodifestivalen.
Hann även med att färga håret på mor min. Blev ganska bra. Hoppas hon blev nöjd.

Nu e det prommis med Zelda som gäller=)

Ha det bra

Postat av: robin

haha, nä, jag försökte bara kommunicera med honom och förklara att han gjort fel :P

2008-02-24 @ 11:38:20
Postat av: Elena

Hej! Ja, det är fin utsikt från nya lägenheten. Vi börjar flytten i slutet av mars, och ska vara färdiga sista april. Känns bra att ha gott om tid på sig.

2008-02-24 @ 12:39:49
URL: http://allt-och-ingenting.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Jag är nöjd. Tack!

2008-02-24 @ 15:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0