Sjuk

Igår när jag vaknade kände jag att något inte stod helt rätt till. Min näsa va helt genom täppt, det gjorde ont att svälja och huvudet va inte riktigt som det bör. Jag försökte kurera mig under dagen men det slutade med att nässprayen inte vill funka mer än 5 min, att näsan e helt självlysande röd och att servetterna börjar ta slut.

Förutom en promenad på Jogersös 2.5km spår satt jag inne hela dagen.

Igårkväll när jag gick o la mig så kände jag mig lite bättre, men imorse när jag vaknade hade allt börjat om på noll igen. Så den här helgen blir jag hemma från jobbet. Ingenting jag föredrar, men vad ska jag göra?

Vi ska på möte på banken idag vid 15, innan det ska jag till apoteket o köpa lite mirakelmedel. Finns det sånt?

Annars blir det att hinka honungsvatten, saftsoppa och vanligt vatten.

R.I.P Morfar 1924-11-16----1999-02-14
9 år av saknad!!!



Ha en trevlig alla hjärtans dag.

Det kanske ingår att säga att jag älskar er min familj, Darling, Zelda, katterna och några till;)

image509

Postat av: Lilla jag

Trist o va sjuk. Trevlig hjärtisdag!

2008-02-14 @ 16:48:23
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0