Ny dag

Idag e det en ny dag igen och jag gick upp halv tio. Riktigt tidigt för att vara mig!!
Jag har varit duktig och gjort massa raggmunk. Så gott! så nu blir det iaf några matlådor.

Idag ska jag jobba inne i bas. Blir nog helt okej. Har inte varit där inne på länge. Tycker att det är roligare i stora kontrollen just nu, men det e ju kul när man får göra nåt annat oxå såklart.

Mamma o pappa va här o fikade lite igårkväll. Mycket trevligt. Jag hade varit nere på stan och köpt en halv prinsess tårta=) Mums så gott de e! Tyckte nog darlingen oxå när han kom hem från jobbet på kvällskvisten.
Jag och Zelda städade massa igår med, så nu e det ganska fint här. Vi har tänkt att vi ska lägga lite nytt golv i hallen. Hoppas det blir snart. E sugen=)

Det huset som vi tittade på i söndags struntar vi i, men vi har hittat ett nytt objekt som vi ska titta på. Får vi se vad som händer o sker.

Ska jag ta o diska idag oxå eller ska darlingen få göra det? Det e den stora frågan. Jag tar nog hälften nu.

Vi hörs o ses!

Postat av: Mamma

Tack för god tårta igår kväll. Kram

2008-02-01 @ 13:51:53
Postat av: Elena

Vet inte om jag har kommenterat det förut, men din länk till min blogg stämmer inte. Den sidan är borttagen. Har ny sida.
Hoppas det är bra med dig! Vi ska flyta till E-tuna i vår. Då kanske vi kan träffas någon gång, det är ju inte så långt bort.
Kram E

2008-02-01 @ 18:18:35
URL: http://allt-och-ingenting.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0