Jobba idag

Idag ska jag tillbaka till jobbet efter att ha varit hemma alldeles för många dagar.
Känns faktiskt både bra och dåligt. Det har varit skönt att va hemma men samtidigt skänt att va frisk och att få träffa alla igen.

Lena ska få en present idag=) Men det e hemligt;) Hoppas att hon gillar den.

Nu vankas det mat för Zelda och sen prommis. Ska bli skönt o gå ut i skogen en sväng.

Sen bege sig till jobbet. Ska samåka me Mikkis idag och imorgon. Onödigt att åka två bilar när vi bor så nära o ska till samma plats.

Ciao

image511

Hittade denna fina vårbild=) Jag längtar till våren!!!!

Postat av: Lena

Tack snälla, jag gillade den, och chokladen var smaskens men det såg du ju att jag gillade. Men det var ju du som skulle få presenter inte jag.
Kram

2008-02-20 @ 18:33:00
Postat av: Kitty

I Juli kommer den lilla bebisen ut!

2008-02-21 @ 23:33:35
URL: http://elinhellokitty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0