Wallander

Jag e inne på min andra Wallander film för dagen.
Oliwer ligger o leker i sitt gym. Min lilla gos!

Idag va vi ju nere på bvc så Oliwer skulle få sin spruta. Han va glad när vi vägde o mätte, sen inne hos doktorn va han jätte duktig, ända tills doktorn tog fram sprutan. Det verkade som att Oliwer visste att det skulle göra ont, för han började skrika innan det stack till. Han glömde bort sticket fortare än kvickt, och sen va allt bra igen.

Darlingen åkte till jobbet och jag, Oliwer o Zelda åkte in till stan, Karlsson och Citygross stod på listan.
Gick in på Karlssons, hittade ett fint svart datumljus. Eftersom att halva tiden redan har gått på datumljuset så vill jag inte betala spec mycket för det, men iaf så hittade jag ett för 29,90. Bra pris tyckte jag, men när jag skulle betala så visade det sig att det kostade 59,90. Gaaaah. Dyyyrt!!!! Men mesig som jag är så betalar jag 59,90 för det, ler och ser glad ut.

Gör ni oxå så? Så himla typiskt svenskt. Inte våga säga nåt.



Postat av: Michelle

Tack fina du! =)

Kram

2008-12-10 @ 18:58:37
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Nää jag hade nog sagt till att det faktiskt står att det kostar det billigare priset......

2008-12-10 @ 19:18:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0