Tacos

Idag har jag o Darling festat till det lite, på menyn stod det tacos.
Det va helt enkelt lättast eftersom att vi hade allt som behövdes utom en gurka hemma.
Jag åkte ner till Kvantum och inhandlade en gurka (och lite annat), postade
tre brev och hämtade ett paket.

Det är typ allt som har hänt idag.
Har varit en skän slappardag. Nu sitter jag o tittar på "Design Simon och Tomas",
Oliwer sover på soffan och Darling e på jobbet på styrelsemöte.

När darlingen kommer hem ska jag ev sätta ihop mitt pepparkakshus som jag har köpt delar till.
Jag kan erkänna att jag har inte bakat några pepparkakor idag som jag hade tänkt.

Imorgon bär det av till Norrköping. Hämta mor o far. Ska bli mys faktiskt=)

Numera e bror min i Malaysia igen.





Postat av: Dessi

Haha...tittade in lite snabbt på simon o tomas, fy sjuttton vilken gräslig tapet dem hade använt. Blev slutresultatet bra?

2008-12-16 @ 10:07:13
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0