Starwars, lussebullar och gröt

Det är vad som händer hemma hos oss just nu.
Starwars e på. Trean tror jag. Jag har aldrig sett de där filmerna, och inte nu heller eftersom att jag sitter vid datorn.
Fikar lite lussebullar och kaffe=) Oliwer äter gröt.

Fastnade här framför datorn och har ingen lust alls med nåt bak mer.... Fasen, ja som hade värsta bak-ångan uppe!
Hoppas att det kommer tillbaka om en stund när jag har mumsat klart här.
Ska fixa klart mina goda mintkyssar oxå=)

Bantning får man börja med sen. Kanske.

Skulle behöva färga håret med. Nej jag har inte gjort det ännu.

Tråkigt idag, dåligt med kommentarer, dåligt med blogguppdateringar.....!



Postat av: Elena

Mintkyssar har jag försökt göra en gång, sen dess har jag inte vågat mig på det något mer. Efter att ha droppat i pepparmyntoljan hann jag inte ens röra om ordentligt innan allt stelnade.



Här är det lite tråkigt idag också, kanske lite "lugnet före stormen" så här precis innan jul.

2008-12-22 @ 17:24:17
URL: http://http:/marcusen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0