Sovdax

Äntligen hemma!
Vi åkte ut med en snus och cigg leverans till Sjösa när vi kom till Nyköping,
efter det hämtade vi pizza på kebabhouse och åkte ut till Jönis.
Zelda blev ju såklart jätteglad när vi kom och Oliwer fick träffa farmor o farfar lite=)

Nu har vi varit hemma ett tag, jag hade 107 (!) inlägg på bloggkoll att gå igenom. Vilket ja inte orkade.
Så jag kollade bara mina absoluta favvobloggar, resten får ja kolla nån annan gång.
Det blev inte spec många bra bilder tagna på kryssningen. Kanske lägger ut några imorgon.
Stod nästan längst fram på konserten en liten stund, sen gick vi upp på "balkongen" så vi tittade
ut över publiken, och därför va det svårt att ta bra bilder därifrån.

Jag berättar resten om kryssningen imorgon.
Gissa vilken liten pojke som är supertrött nu??? Som skrattar och grinar om vartannat. Min lilla prins!
Vi ska gå o lägga oss nu. Darlingen ska va ute i Nävekvarn vid 7 imorgon och jaga sjöfågel.

Kanske ska baka lite pepparkakor imorgon??

God natt



Postat av: ♥Blondiie♥

peppar kakor doftar ju ljuvligt med=)

hoppas ni har edet bra=)

2008-12-15 @ 11:13:18
URL: http://blondiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0