Sjukt fort

Hjälp vad tiden går snabbt!! Jaa, jag vet att jag tjatar, men den går ju fort!!!

Frukosten är avklarad. Det blev skinkmacka, te och mjölk. Jag har plockat fram bullar o kakor tills Oliwers kompisar (med föräldrar) kommer hit vid 15 tiden, jag har dammsugit överallt och jag har diskat och plockat undan i köket. 

Jag ska väl kanske ta o trampa lite på min trampmaskin?? En liten stund borde jag ju klara av iaf=)
Har lite att plocka med sen oxå.
Fick hem över 300 kort idag med. Hehe så jag har lite att göra. En hel del att sätta in i två (eller tre) olika album och massa tackkort från dopet och en del julkort.

Så de e bara o slänga bort datorn o göra lite nytta=)





Postat av: Agnieszka

Jag läste det i en matbok för gravida och barn.... skitskumt tycker jag... magnus påstod att jag visste det när jag väntade Nova, men jag har för mig att jag åt honung när jag väntade henne oxå...

2008-12-08 @ 17:29:41
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0