Pyntat lite

Nu har jag pyntat lite.
Tog in lilla granen från balkongen och har klätt den med röda, silvriga och blåa kulor.
Fick även ett tips på var man ska göra av alla julkort man får, så jag gjorde som
Sofie. Supersmart!
Har alltså häftat fast alla  julkorten på ett sidenband.

Nu ska jag slå in massa klappar=) Köpte massa idag med. Jag vet, jag va redan klar, men kom på några till=) Hehe.

Ska faktiskt slå in paket till min älskade sambo som fyller 28 år imorgon med!






Postat av: Agnieszka

Oj fyller han år imorrn! Vilken dag det blir då! Grattis till honom! Zelda ser inte sådär helnöjd ut på bilden.... är det det årliga badet?

kramar

2008-12-23 @ 20:09:53
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0