Ont

Runt kl 19 började Oliwer skrika, och skrika, och skrika, och skrika. Han var totalt otröstlig!
Det måste gjort så himla ont i hans lilla lår efter sprutan=(
När han hade skrikit konstant i 30min fick han alvedon.
Efter 30min fick han alvedon och efter ytterliggare 30min av skrik lugnade han ner sig.

Darlingen kompade ut o kom hem. Skönt!

Nu ska jag o Zelda gå ut, sen ska ja bada!




Postat av: Sofie

Åhh det låter jobbigt! Stackars liten...Inte lätt för han att förklara vart han har ont heller precis, och själv kan man bli helt frustrerad för man vet inte vad som är fel ibland..I såna situationer är jag så glad att jag bor tillsammans med P för då kan man avlasta varandra. Hoppas Oliwer mår bättre idag!!



Kram

2008-12-11 @ 08:49:27
URL: http://www.zouphie.blogspot.com
Postat av: Dessi

Meh, granen är ju grön egentligen, det har ju snöat på den =oP Håller med, en gran SKA vara grön!

Mår Oliwer bättre idag? Inge kul med spruta =o(

2008-12-11 @ 09:09:02
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0