Omtyckt!

Visst är det en skön känsla??
När man verkligen känner sig omtyckt!!!

Jag har massa gamla kompisar från gymnasiet utspridda i världen. Jag har inte spec många som bor kvar här som jag umgås med, men även om man inte träffas varje dag eller hör av sig varje dag så vet man att de finns där.
Ja okej, sen jag fick barn så va det några som av någon konstig anledning försvann. Okej, Fine, Eran förlust.
Men sen jag fick barn har jag träffat massa nytt folk som jag umgås
med.

Mina älskade jobbarkompisar (inte alla där heller dock) betyder massor!
Ska bli skoj o börja jobba lite i januari igen o träffa dem.

Jag vill bara säga tack till alla mina vänner!
Ni vet vilka ni är!





Postat av: Emma

Hej! Din blogg är så fin. Har du ngt tips på ngn sida där man kan få lite hjälp för att få en blogg.se sida lite mer egen? Tack

2008-12-11 @ 15:08:56
Postat av: Agnieszka

Jag tar faktiskt åt mig av den texten du skrev! Tack!

2008-12-11 @ 15:43:17
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0