Nattinatti

Fastnade totalt i en bok!
Fick den när jag fyllde år, dvs i augusti, men har bara läst lite då o då (mest när jag har badat).
Idag kom jag in i den riktigt. Läste säkert 100 sidor=) hehe, och helt plötsligt e kl 01.27...!

Boken heter Åse och är skriven av Denise Rydberg. Hon har skrivit Jenny S och Matilde oxå.
Det handlar om de tre systrarna.
Jag gillar boken jättemycket! (Jaa, jag vet att du tyckte den va sådär, Lena)
Gillar Denise Rydberg. Tycker om hennes sätt att skriva.

Nu blire sängen.

Gonatt!!




Postat av: Agnieszka

Vad roligt att du kan få ro till att läsa.. jag har så vissa kvällar... då kan jag läsa hur mkt som helst=)



Har sovit bajsdåligt inatt... är trött som fan... borde inte vara lagligt...=(

kramar

2008-12-29 @ 08:54:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Elin

Hennes 3 första böcker som hon skrivit är super oxå! Dem rekomenderar jag :)

2008-12-29 @ 15:15:56
URL: http://tingeelliinng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0