Nära

Nu är det nära!
Om ca en halvtimme ska ja åka.
Vet inte om det e jag eller Darling som e mest nervös=)
Jag har aldrig varit ifrån Oliwer så här länge förut.
Men mina killar behöver öva på att va ensamna!
För min del kommer det ju va så himla mycket folk, så det kommer
ju bli jätteskönt att inte ha barnvagn med!

Ha en underbar dag!!!!



Postat av: Sofie

Vad kul med en trip till Linköping:-) Hoppas du får det bra idag och tänk inte på de där hemma förmycket.. De gånger jag varit ifrån Hugo lite längre stunder så har jag typ gått och bara längtat efter honom hela tiden, men det bästa är att ta vara på tiden man har för sig själv för den tiden behöver man verkligen:)



Kramkram!!!

2008-12-26 @ 12:00:23
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0