Måndag

Ny vecka igen. Usch va tiden går fort. På onsdag är det julafton. Vi ska va hemma hos min farbror med fru då, och det är alltid så mysigt ute hos dem! De bor ute i skogen=) Bara lite snö som behövs.

Idag skulle Tyra med familj komma, men Tyra är jättesnorig, och vi vill inte att Oliwer ska bli snorig(are) igen, så de får komma en annan dag istället. Men Nova och Agnieszka och Magnus kommer nog i eftermiddag. Så mys!
Jag tänkte bjuda på julskinka (den blev inte stor, men liten och naggande god;)), bröd, julmust och sen lite glögg och lussebullar=) *Längtar*

Uppdaterat: De kommer inte heller idag. De e oxå sjuka. Trist.

Jag har precis hängt tvätt..... Blondie SoffiZ glömde bort det igår, så tvätten har legat i maskinen hela natten. Hmm, jaja, lite skrynklor har väl ingen dött av? Jag har faktiskt ett strykjärn och en strykbräda. Så det så! (Inte för att jag har användt det spec många ggr!)

Igår va det ju 4e advent, så jag tänder 4e ljuset idag istället.

Näää, fortf inga julkänslor! Man tittar ut, solen skiner och det ser ut som april...

Vad ska ni göra idag??

Ha de gott sålänge!






Postat av: Dessi

Jag håller på för fullt med storstädning. Sitter o andas ut nån minut här bara! Ha så trevligt i eftermiddag!

2008-12-22 @ 14:03:29
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0