Lussebullar

Idag va vi ute på jobbet o hälsade på lite, Lena fick sina klappar bla.
Efter det blev det storhandling på Citygross.

Sen efter att jag hade gjort mat åkte jag, Oliwer o Zelda hem till mor o far. Jag o mamma bakade runt 100 lussebullar=) Gott! (Eller det vet jag inte, jag har inte smakat dem....;)) Antar att de e goda iaf!
När jag kom hem sen griljerade jag skinkan. Så sjukt god den blev!!!! Jag vet iaf vad jag ska äta på mina mackor till frukost imorgon!!!

Nu ska vi sova. Imorgon ska vi städa och sen får vi besök. Då måste det va rent o fint. Eller nåt.

Jag har fått mina 4 pass i januari nu, Oliwer e typ mammigast i hela världen, så Darling kan få 4 riktigt hårda dagar då om han har otur!!!


God natt! Hoppas att vi hörs imorgon!





Postat av: Agnieszka

haha du får väl börja lämna dem ensamna redan nu!!! Ser fram emot julskinkan idag!!!! kramar

2008-12-22 @ 09:58:17
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0