Lista

Ditt namn? Sofia
Födelseår? 1983
Hur lång är du? 171
Spelar du något instrument? Jag är en jävel på blockflöjt!
Är du hungrig? Nej inte spec
Vart befinner du dig just nu? Hemma 
Biter du på naglarna? Jo
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Rosa med Hello Kitty på
Har du några husdjur? En hund, två katter, en son och en sambo;)
Är du singel? Nope
Vem är snyggast? Johan Elmander
Vem vet mest om dig? Darling
Vad vill du ha just nu? Darling
Rädd för? Bli ensam
Har du körkort? Jo
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Jonna tror jag
Sjunger du? Japp i bilen.
Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Nepp
Din hårfärg? Blondie
Grönan eller Liseberg? Vet inte, grönan kanske
Vad sover du i? Beror på om jag har mjölk i tuttarna eller inte.
Favoritdryck? Vatten
Hur svarar du i telefonen hemma? Har inte den telefonen ikopplad
Hur svarar du i mobilen? Mmmjaaaa (om jag ser vem det e)
Sov du ensam inatt? Näe, två killar delade jag säng med.
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sen? Kollade mailen?
Vad var det senaste någon sa till dig? Kommer ja inte ihåg
Druckit idag? Vatten och kaffe
Vad är det för väder hos dig nu? regn-slask
Godaste glassmaken? Vanilj
Drömmer du mardrömmar? Näe, väldans sällan
Vad ser du om du tittar till höger? badkaret;)
Favoritgodis? Cola nappar och Sockerbitar
Längtar du mest efter just nu? Resan med Cinderella imorgon
Vad väntar dig om 10 år? Villa, volvo, vovve.....=)
Saknar du någon nu? Ja, min bror!
Snus eller cigaretter? Bläää
Vill du ha barn? Har en prins, o fler blir det i framtiden
Längtar du till din nästa födelsedag? Näe, men till Oliwers!
Är du snäll? Jao
Är du blyg? Nääe, jobbar man på flygplats kan man inte va blyg!
Tycker du att du har fin dialekt? Ja snackar rikssvenska, men e ja full kan de bli lite vad som helst. Hehe
Har du spytt i någons knä? Nope
Tycker du om fester? Beror väl på vilka som e där.
Är du modig? Ja, oftast
Har du använt någon hårprodukt idag? Schampo?
Har du bråkat med någon idag? Nej
Vad har du för planer till helgen? Kryssa med Viking Line Cinderella o se mina favvosar MELODY CLUB!!
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 20 duger väl?
Är du sugen på något nu? Nej
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Japp
Vem får en kram? De som vill ha
Vem får en puss? Mina killar
Brukar du läsa horoskop? Nej
Sprit, cider, vin eller öl? Viiiin
Kan du baka bullar? Japp
Bläck eller blyerts? Bläck
Katt eller råtta? Katt
Hund eller katt? Båda
Vad såg du senast på tv? Barnkanalen


Listan knyckte jag från
Sofi, ta en titt där vet ja=)



Postat av: sofi

Ja jag tog bort den för jag vet inte hur man gör direkt länkar till andras bloggar :)

2008-12-12 @ 12:50:07
URL: http://sofiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0