Kass

Jag får ta o be om ursäkt för kass uppdatering, men som ni förstår så är det ganska mycket så här runt jul.
Idag va vi ute hos svärföräldrarna och firade jul. Det bjöds på julmat och paket=)
Vi fick bara massa fina saker! Tack så jättemycket!
Spelade lite tv spel och fikade lite, sen åkte vi hemåt.

Jag o Oliwer (och Zelda såklart) har varit en sväng hos mina föräldrar oxå.
Vi kom hem nyss, men det blir sängen tidigt. Imorgon ska jag va ledig=) Dvs barn och hundledig!
Känns lite konstigt. Jag ska ta audin (!!!) och åka söderut i Sverige. Närmare bestämt Norrköping och
hämta Lena, sen blir det Linköping. Åker inte in till stan, det får bli Ikano huset.
Jag behöver ju gå in på Ikea en sväng o köpa lite tyg=)
Förmodligen kommer det va så mycket folk! Men det struntar jag i. Skönt o slippa ta med barnvagn då!

Nääe, nu ska ja läsa lite bloggar och sen sova, så det blir dag fort!!! Woho!
Ska bli så mysigt o bara umgås med Lena! Bara vi två! Det va längesen!!!

Kram på er, och god natt!



Postat av: Annika

Perfekt dag att åka till IKEA på... rean börjar ju imorgon ;-D



Hoppas du hittar mkt fint!!



God Fortsättning!!

2008-12-25 @ 22:55:01
URL: http://duracellmamman.se/wordpress
Postat av: Annika

Förstår precis vad u menar ;-D



God shopping lycka imorgon!!



kramis!

2008-12-25 @ 23:40:45
URL: http://duracellmamman.se/wordpress
Postat av: Tess

Lycka till!

2008-12-26 @ 00:38:15
URL: http://egowar.se
Postat av: A-K

Hoppas du hittar roliga saker idag.

2008-12-26 @ 09:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0