Juldagen 2008

Då va det juldagen. Hjälp va tiden går!
Oliwer ligger o sover lite middag. När han vaknar ska vi hem till farmor o farfar o fira jul.
Jag har fortfarande inte hunnit kika igenom vad vi fick för fina saker.

Jag är iaf mest nöjd med symaskinen jag fick några dagar innan julafton. Mycket välbehövligt!
Nu j*lar ska det sys! Ska åka förbi Ikea nån dag tänkte jag, de har ju tokrea på massa tyger!
9kr/m! Billigt!

Fick en tatuering av Darling oxå. Vet inte när jag ska göra den, men det ska iaf stå "OLIWER 080707".
Tror att den ska va på underarmen. Har inte riktigt bestämt mig.
Nähe, kanske ska gå o tvätta håret?

Ska väl åka snart.

Hoppas ni e nöjda med dagen igår och får en trevlig dag idag!







Postat av: A-K

god fortsättning!

2008-12-25 @ 14:38:51
Postat av: Agnieszka

Ohh vad spännande med en tatuering. Jag vill oxå tatuera mig... men ska vänta tills lillebror kommer!

kramar

2008-12-25 @ 16:21:30
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0