Hemma igen

Nu är vi hemma igen. Sofias taxi va ju som sagt i Norrköping och hämtade mor och far. Det gick jättebra, dock va det sjukt dimmigt nere i Östergötland. Men dit kom vi, och hem oxå.

Innan vi gled till flygplatsen stannade vi till på Plantagen. De hade 50% rabatt på typ alla julsaker=) Hehe, barnet, mannen och hunden stannade kvar i bilen, så mamman fick shoppa loss själv=) Hittade lite bra saker. Bland annat en "Välkommen hem blomma" till min mor och far. Det var en Julstjärna, satte även i en söt dekorationspinne oxå, men ett stort rött glittrande hjärta. Fint! Köpte även saker till ett blomarrangemang som jag fixade, tänker dock inte lägga ut några bilder på det eftersom att jag ska ge bort det, och vet att personen i fråga läser min blogg. Däremot tänker jag ta kort på det och visa er när den är bortlämnad sen.

Jättetack till mor och far som hade köpt jättemysiga ljuslyktor till mig, självklart var det ödlor på=), även en tröja (med ödlor på), en groda på pinne (som man ska dra framför sig på golvet) och en mjukis dromedar, allt det till Oliwer. Darlingen fick en vinflaska som det står Liverpool på. Bilder på allt kommer imorgon.

Pepparkakshus h*etet ja, hmm, ni e några st som vill ha bilder på det läser jag, jag hade typ glömt bort att det existerade (förutom den lilla blåsan som sitter på mitt finger och ständigt påminner mig om att man inte ska leka med varmt socker).
Jag har lånat mammas spritser och ska kanske fixa klart det där imorgon. Vi får se, jag ska nog ge det en chans till, men om det går lika illa då, så slänger ja ut det från balkongen!
OM det går bra så kanske det kommer bilder, jag lovar ingenting!

Imorgon ska darlingen jobba ett extrapass. Eller extra o extra, han har bytt, så han jobbar imorgon ist för måndag nästa vecka. Jag, Oliwer o min mor ska passa på att åka in till stan en sväng. Köpa lite julklappar som jag har tittat ut (hoppas att allt finns bara) och så ska vi sysselsätta oss med att tanka bilen. Det som är så skoj!
Känns iaf mycket bättre o göra det nu när bensinen kostar under 10kr/litern än när den va uppe på 14kr/l och nosade!

Sova!!!! Tidigt idag! En applåd! ;)
Kram på er och god natt!




Postat av: Nina

Åhh vill se dom där ljuslyktorna=) Låt mig gissa din Darling Hejjar på Liverpool i champions leuage, jag utgår från vinflaskan han fick av sina svärföräldrar=) I sådna fall så har din o min gubbe nåt gemensamt=P MIn gubbe är ett stort Liverpool fan.



kram

2008-12-17 @ 11:53:46
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0