Heartbreak Hotel

Sitter med en kopp kaffe och en bit av min nybakta sockerkaka och tittar på Heartbreak hotel.
Älskar den filmen!




När darlingen kommer hem ska vi åka o handla, sen blir det lussekattsbak!
Ska nog köpa lite mer saker så ja kan baka massa=)

Ska ut till Skavsta sen o lämna Lenas klappar.
Ska lämna en film oxå, en kollega som ska låna "Sunes Jul".

Nu borde Darlingen komma hem strax! *Längtar*






Postat av: Michelle

Ska genast kika in på hennes sida.. =) För jag gillar din design!

Jag blev kontaktad av dom för att min blogg kunde ge bra reklam för dom.. Och genom att ha reklam skulle jag få alla graviditetstest och ägglossningstester jag behövde tills jag blev gravid igen.. Samt ordna tävlingar! Men den sista månaden har jag inte kunnat nå dom, vare sej på telefon eller mail.. Lite trist att behöva köpa grejjer men ändå göra reklam för dom!



Åh, gillar verkligen den filmen! =) Hoppas du får en trevlig dag!

Kramar

2008-12-21 @ 15:19:42
URL: http://michilullan.blogg.se/
Postat av: Nina

Den filmen går ju på tv ikväll:D Den e sjukt bra=)



Kramar

2008-12-21 @ 15:27:25
URL: http://www.nogg.se/tokismorsan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0