God morgon världen!

Eller morgon o morgon, vi har varit vakna en stund faktiskt.

2a advent e det oxå. Får ta o tända 2 ljus sen=)

Sitter med min kopp te som vanligt. Har fått nå skit (slem) i halsen, ni vet sånt som inte kommer upp hur mycket man än harklar sig. Bara lite störigt.

Darlingen tittar på "Starwars". För andra dagen i rad... Jag har ju inte så mycket för sånna filmer, men det e säkert jättebra.... Oliwer ligger o leker i sitt gym. Min gos!
Snart e det ju julafton. Tiden går alldeles för fort! Sen ska ju jag börja jobba lite smått i januari. Fast det ska bli kul.
Träffa alla mina kompisar igen och träffa massa folk som ska ut o resa.

Dricka upp teet, sen dammsuga klart, så får planeringen se ut för idag=)
Sen blire att glo på innebandy tror jag. Darlingen får inte spela, för han har ryggskott fortfarande.

Vad gör ni idag??





Postat av: Ankan

Ska visa lägenheten till ett antal pers. Det kom en tjej som var så lik Maria både på sättet och utseende, trodde först att det var hon. Tror alla har en tvilling typ, jag har en i Örebro :)

2008-12-07 @ 14:07:41
URL: http://ankansanka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0