Glögg o Popcorn

Jag har precis fixat lite glögg och popcorn. Till det tittar jag (och Oliwer) på Sunes jul=)
Kan knappt bli bättre. Darlingen kommer hem snart.


Jag o Oliwer va ute på jobbet ganska länge. Vi hann fika och snacka massa skit=) Så kul o träffa alla igen. ( jag e iofs ute på jobbet ganska ofta o hälsar på)

Imorgon e det ju som sagt Lucia på ÖF. Ska bli mys. Vi ska dit till 9 tiden nånting.
Oliwer ska inviga sin tomte dräkt.
Jag kommer ta lite kort=) Såklart! Sen blir det gröt där oxå. Blir nog kanonmysigt!!

Hmm, ja skickade den fina tomten som Oliwer gjorde på bvc idag med mms hit, men den verkar inte kommit?
Kanske kommer senare....?!
Annars får ja väl ta o fota me vanliga kameran o lägga in. Imorgon.

Glögg, de e fan gott. Starkvinsglögg! Nästa år ska ja testa att göra egen hemmagjord glögg.
Det e tydligen inte alls svårt fick jag höra, det har jag alltid trott!






Postat av: Sofie

åhh sunes jul är ju jättebra!!! tror inte att det gjorts någon bättre julkalender:)

2008-12-12 @ 08:24:43
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0