Förlåt

Förlåt för dålig uppdatering!

Jag har inte haft något att skriva om idag, men vad gör det? Ni har ju varit inne och hälsat på min lilla blogg ändå=)
Imorgon tänkte jag pyssla lite när Darlingen jobbar.
Jag tänkte ge mig på att griljera skinkan. Jaa, ni hörde rätt! Första gången i mitt liv!
Tänkte slänga ihop "mintkyssar" oxå, kanske nåt mer, får se. Skulle behöva göra fler lussebullar med.

Blir inga bilder idag på var mina julkulor har hamnat, anledningen e att jag har inte tagit några bilder, och tänker inte göra det nu heller, eventuellt imorgon. Kanske ska ta o pynta pepparkakshus h*vetet oxå.... Hade nästan förträngt det...

Ska iaf ut med lite julklappar till jobbet sen på kvällskvisten. Träffa min "Jobb-mamma". Saknar Dig!!

Nu tar jag några skorpor med ost och en kopp te.
Ska strax ta o somna.

Igårkväll kunde jag verkligen inte somna. Hon va nog närmare 3 när jag somnade. Så himla störigt när man bara ligger o vrider sig och man har ca en miljon tankar i huvudet. Hur gör ni då? Darlingen säger att man ska andas djuuupa andetag, men det e inte så lätt...! Ge mig tips!




Postat av: skrollan

räkna får.

2008-12-21 @ 10:21:23
Postat av: Lena

Saknar dig oxå, ska bli så himla roligt att du ska börja jobba snart.Kram

2008-12-21 @ 17:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0