Fikat

Idag va jag o Oliwer på stan o fikade med Agnieszka och Nova. Jättemysigt såklart!
Innan fikat gick vi runt på våra ärenden, Oliwer hade fått två likadana böcker i dop present,
så ja bytte den ena. Det var Silvriga Barnkammarboken, och jag bytte till en annan färg=).

Postade brevet med blöjrabatter oxå=)

Vi hämtade ut en låda från Liberoklubben oxå, den innehöll blöjor, strumpor,
engångshaklappar, en boll, bindor, tvättservetter o lite smått o gott. Bra o ha saker=)

Jag hittade de klappar jag skulle köpa, så nu e jag 100% klar=) Skönt det
eftersom att halva Nyköpings befolkning e på stan de här sista dagarna före jul!

Efter Nyköping åkte vi hem till mina föräldrar och fick varma mackor. Darlingen
och Zelda kom oxå dit, så vi stannade där till 21 tiden. När vi kom hem har jag
hunnit bada och slagit in alla klappar. Skönt o ha det klart oxå.
Imorgon ska jag städa lite tänkte jag, efter det blir det nog hem till mor o far,
eftersom att Darling jobbar, sen på kvällen ska vi hem till Oliwers gudfar.
Massa folk som kommer dit. Mys!

Nu ska lilla jag lägga mig hos mina killar o sova lite.

Hoppas ni har haft en bra dag!!

Fick reda på en annan skojsig sak idag oxå!
Min släkt kommer förmodligen ta över Sverige=) Hehe sakta men säkert erövrar vi landet!
BABYBOOM=)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0