En bra dag

Idag har det varit en bra dag.

Vi va på babymassage, det gick väl sådär. Oliwer tyckte inte att han behövde nån massage idag. Jag masserade honom lite "i smyg" ändå, men att ligga på rygg ville han inte idag, Han skulle stå och titta på de andra bebisarna. När vi kom till benen och magen så gick det bättre, då gick han med på att ligga på rygg. Han kissade inte ner sin mamma idag heller. Framsteg=)

Efter det åkte vi hem och Oliwer vilade en stund, sen va det bara o klä på honom overallen igen och packa in honom i bilen och åka mot storstan Nyköping. Vi passade på att sätta in spegeln på mittensätet i bilen så man ser vad Oliwer sysslar med i sin bilstol när man kör. Kanonbra! Fick den i doppresent!

Vi lämnade Oliwer hos gudmor Jenny. Det hade gått jättebra! Han hade varit jättesnäll. Vi lämnade honom vid lite efter 18 och hämtade honom runt 21. Stort tack för hjälpen Jenny!!
Jag o Darlingen åkte ut till jobbet och gick på möte. Det va ett fackligt möte. Va väl inte så jätteskoj möte, men man fick kaffe o macka=) Kul o träffa några jobbarkompisar med!

Nu har jag gått igenom Oliwers byrolådor och rensat ut massor med kläder. En del saker ska jag lägga ut på tradera nu, och vissa saker har jag lagt i "spara-lådan".

Hoppas ni har haft en bra dag!!

Postat av: Agnieszka

Vad skönt att det gick bra när Oliwer var duktig utan mamma och pappa!!!

Jag tror jag håller på att bli förkyld... har apaont i halsen..inte kul alls...

kramar

2008-12-05 @ 08:28:36
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0