Bakar

Sådärja, då har jag gjort "mintkyssar", bara lite choklad som ska på om en stund. Darlingen fick äran att göra knäck och med min handledning gick det faktiskt ganska bra. Tror jag=)

Jag ska nog ta o göra muffins eller nåt oxå, smidigt o slänga in i frysen. Fast nu har vi ju massa lussebullar iaf!
Stort tack för igår mor! Det va skoj o baka!
Är sugen på att pyssla lite oxå, får se va ja kan knåpa ihop.
Ska ta o städa oxå. Det behövs. Underligt det där, hur mycket man än städar så behövs det alltid städas ändå..



Postat av: Dessi

Vill gärna se en bild på dem där mintkyssarna. Riktigt nyfiken på vad det är...

2008-12-22 @ 20:02:11
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja, när man hjälps åt går det både fortare och lättare än när man ska göra allt själv, och så är det ju roligare också!!

Tack själv, så fick ju jag också några lussebullar.

Kram

2008-12-22 @ 21:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0