Bada=)

Idag har jag varit jätteglad!

Ni vet när man bara går runt och ler. Man vet inte riktigt varför man är glad, man bara är det!
Vad gör dig riktigt glad??

Jag har precis betalat räkningarna, inte spec kul men jag är inte bitter=) hehe

Nu ska ja bada.
Bara längtar efter att lägga mig ner i nästintill skållhett vatten!

Imorgon ska vi en sväng på stan. Bla köpa lite olika pappersark till mig.
Nu ska jag testa scrappa på riktigt=)

Igår va vi ute på Fik@ och åt. Supergoda hamburgare!!
Oliwer och Zelda va hos mormor o morfar. Det gick jättebra!
Tack mormor o morfar!!

Skriver kanske en gång till sen. Det visar sig=)
Kram på er!




Postat av: A-K

Skönt med lite kvalitetstid med sin karl!

2008-12-29 @ 00:05:13
Postat av: Agnieszka

Jag batalade ganska många räkningar här om dagen... men några dras idag.. och så dras mer imorrn... vad är det för fel att dra alla den första arbetsdagen lixom.... men men!

kramar

2008-12-29 @ 08:55:49
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åhh jag skulle också vilja lära mig scrappa:-) Tyvärr verkar det kosta så mycket...Har gått och kollat länge på det men det tickar ju iväg i så mycket pengar tycker jag, synd...vet när jag skulle göra egna inbjudningskort till Hugos dop det gick på bra mycket mer än vad jag trodde... Men det är ju såå skojigt att sitta och pyssla med sånt!! Så det är nog värt det ändå:-)



Lycka till med ditt!! Kram kram

2008-12-29 @ 09:39:14
URL: http://www.zouphie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0