Vilodag

Idag har det varit en riktig vilodag. Behövs ibland!
Tittade på en film, sen har jag sovit en stund i soffan. Skönt!!

Tänkte åka in en sväng till Jysk nu o ev köpa en ny matta, sen ska vi på en husvisning, efter det kommer mina föräldrar förbi på lite ost o kex. Ska bli gott! Jag e jättesugen redan nu, men ja får ta o vänta. Haha!

Jag kan berätta att de två ggr jag har druckit lite vin efter att Oliwer kommit har jag pumpat ut mjölk och så har han fått det i flaska, vi har även mjölk i frysen som vi fick med oss från E-tuna (Som jag pumpat ut där), så han får aldrig i sig någon alkohol. Enbart modersmjölk.
Jag fick en fråga om det, hoppas du e nöjd med svaret=)

Ska göra mig i ordning för att åka.

Ha en bra dag mina läsare!!

Postat av: Mamma

Tack det var gott!! Kram

2008-08-25 @ 21:21:15
Postat av: Lotta

Amma på du! Studier visar att modersmjölken blir påverkad först vid höga nivåer av alkohol. Att dricka ett eller två glas vin och sen amma är definitiv inte farligt. Mjölken har definitivt inte samma promille som blodet... Massa barriäer och grejjer alkoholen ska igenom för att nå barnet...



Förlåt - nu kom besserwissern in igen! Kan inte låta bli ibland... Hoppas allt är bra med er! Får kan ev komma på en snabbvisit på lördag på tal om skohorn? ;-)

2008-08-25 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0