Tack!

Tack Karin för födelsedagspresenten=)
Jag o Mamma har festat upp den idag, pappa tog tre st.
Det va alltså kräftor. Svenska, som Karin och hennes familj har fiskt själva. Supergoda!

Tack igen!

Annars så har jag städat o grejat o pysslat o fixat hemma idag. E inte klara på långa vägar, men man ser iaf att det finns en smal liten stig som leder åt rätt håll=)

Har suttit och tittat lite på hemnet. Finns några intressanta oblekt, ska ju inte köpa något hus nu, men titta kan man ju alltid....=) Och sugen e man.

Nääe, vi e forts hemma hos mina föräldrar, kanske ska åka hemåt o sova några timmar. Oliwer har varit supersnäll hela dagen idag. Hoppas han inte kommer att va superdum ist någon dag inom en snar framtid.
Imorgon ska ja o mamma in till stan en sväng, får se om vi hittar något skoj=)

Gooonattt!!!

Förresten så tycker jag att det va lite komiskt att Therese Alshammars baddräkt gick sönder precis innan hon skulle simma. Otur.

Postat av: Frida

Hej hej.

Om det är svårt att sy ett lapptäcke..

Nja.. snarare tidskrävande... tänkte lägga ut en beskrivning på bloggen under dagen...

Så håll koll där.. =)

2008-08-17 @ 10:01:51
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Frida

Tjo.

Nu ligger det en beskrivning ute på min blogg =)

2008-08-17 @ 11:24:56
URL: http://phridan.blogg.se/
Postat av: Karin

Kul att du gillade dom, trodde nästan det...=)

Va mys att ha er här...får vi göra om..=)

2008-08-17 @ 18:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0